Överraskning!

Ibland när man kommer hem från jobbet så är man rätt slut och så tänker man på vägen hem allt man ska göra mat tvätta osv.Idag var en sån dag,Men vad överraskad jag blev när jag kom hem.
Jag möts i dörren av mina glada pojkar som kommer och kramas och talar om att dom har plockat blåbär & lingon med farfar, och så har barnen och farmor gjort blåbär  lingonmuffins och vill att jag ska sätta mig och smaka:-) Själklart så gör jag de och dom var såååå goda att jag skulle kunnat äta 10st till och de sa jag till Per,jaha skulle du fick jag till svar:-)

Sen ser jag sån fin bukett med blommor på bordet och då berättar Per att han har varit och plockat blommor till oss för dom andra var vissna:-)

Sen var de bara att sätta sig vid bordet och äta tjockpannkaka m sylt och grädde:-)

Tänk vad härligt de vara att komma hem man fick nya krafter och blev så glad:-) så vi gick ut allihopa till garaget och målade skafferi dörrarna:-) Nu sitter barnen och äter muffins och tittar på Pippi (tror jag ska göra dom sällskap är lite sugen på mera muffins hihi)

kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men vilka söta ungar du har!

2008-08-20 @ 22:38:09
URL: http://kattiz.se/
Postat av: Ewa

Tack!

2008-08-21 @ 09:23:37
Postat av: Malin

Hej! Nu har jag hittat hit :-) Vilket fint hus ni har köpt, och så stooort!! Perfekt för er som redan är en rätt stor familj :-) Nu blir man riktigt sugen på hus, själva bor vi ju i en tvåa, ha ha! Ha det så bra så hörs vi! Kram kram Malin

2008-08-21 @ 12:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0