Ny blogg

Tack så jätte mycket kattis för att du fixade till min tråkiga blogg.Nu lovar jag så gott jag kan att jag ska blogga en gång om dagen!Men om jag gör två gånger nån dag då gör de inget om jag missa r nån dasg eller?? måste genast skriva en massa inlägg nu när jag sitter här;-) hahah

Nu har jag sjuningt singstar men jag håller på att få så ont i halsen så de gick inte så jätte bra men barnen var nöjda iaf.
Sjöng ju på medel nu på inrådan av kattis men då kunde jag ju glömma mina höga poäng haha.

Nu ska jag byta blöja känner jag och lägga mina barn vi höres nåt mer kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Gud så snyggt du fick det ;)



Man måste träna lite på medel innan det går bra! Nästa gång vi träffas och har en Singstarkväll så är det medel som gäller :p

2008-10-16 @ 23:22:46
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0