2010!?

Stefan sa de att 2010 kan nästa knodd få komma eller inte alls!
Vi diskuterade de som så många gånger förr att 2010 elerinte alls för Stefan vill inte vara för gammal. han är 36år 2010.
Vill hinna och orka med barnen mm allt kan ju hända man kan bli sjuk(som mamma som fick en stroke 64år gammal) mm så man vet ju inte livet har man bara till låns.

Mne jag kommer nog ångra mig om vi inte skaffar en till.

Han vill ju inte att jag åker till NY heller våren 2010 med tjejerna för han är rädd att jag är otrogen och att de händer nåt typ terror attac eller nåt. så då kan man ju lika gärna sitta här med en ltien..

åhh mycket lättare med första barnet.!

Men de kommer aldrig finnas de rätta tillfället att skaffa en till...
jaja får se hur de blir. måste ju diskuteras och vara överens:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0