Furuvik del 2

Vad man längtar tillbx dit nu när de är sånt här trist väder och man inte gör nåt kul! Jag borde ju plugga inför skrivningen imorgon,men tror inte de hjälper hur än jag försöker läsa de går som de går ändå... åt skogen!

Här kommer fler bilder från furuvik.




Mysig pool med en massa saker:)

Minsta barn poolen

plask



Pontus åker karusell(dom fick inte åka själva under 4år så jag fick snällt åka med.

Stefan kastar prick.Han vann en blixten mc queen gosedjur

Jag ställde kameran och sprang hahah men vi kom med alla iaf.där ser man bilen som per fick när stefan kasta

Geterna var en stor favorit hos oss alla!















Per redo att sova i våran kupè

Pontus redo att sova

Inte nog med att man känner sig kort annars..så finns de dom som är extrem lång oxå hihi

Ett levande träd skit häftigt när den rörde på sig!

Kommer mera bilder en annan dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0