Ice age 3

Poster Ice Age 3: Det våras för dinosaurierna (2009)

Ja den filmen ska vi gå och se ikväll!
Lovade barnen igår att om jag klarade skrivningen så skulle vi gå på bio och se den:)
Så idag när jag smsade Stefan och talade om att jag klarat skrivningen så sa Per direkt att då ska vi gå och se ice age!!

Ska bli mysigt att göra de m familjen:) Får se hur de går för Pontus att sitta still?? han har aldrig varit på bio.Men nån gång ska ju vara den första:)
Per har varit på bio 2gång tidigare. sen är han stor så han kan sitta still.

Nu ska jag hoppa in i duschen bye!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas det gick bra för Pontus att sitta still!

Jag får vänta med att se ice age 3 tills den kommer på film!

2009-07-13 @ 12:19:16
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0