Uppskrivning!

Själklart fick jag godkännt på den!!!
Hahah nä de var inte så själklart för när jag började testet så fick jag flera frågor om bruttovik får du dra den här släpvagnen bla bla bla.. såna frågor som jag varit osäker på..

så jag började klicka igenom ganska fort men sen så tänkte jag att ta de lungtde kan ju gå!
Så då gjorde jag de.sen gick jag tillbax och började kolla på frågorna. jag ändrade en fråga och när jag gjort de så tänkte jag att jag kan inte kolla igenom alla och ändra tänk om de blir fel då????
så då tryckte jag på avsluta prov och jag fick godkännt med marginal!:)

Skönt att slippa de. synd bara att jag inte har upp körning förrens i mitten på augusti:/

Jag och en till tjej vi väntade på varann gick tillbax på Wadens och talade om(dom ville de) hur de hade gått.
Elisabeth sa till mig du ser att de gick bra du ska inte käfta emot mig så mycket! haha
Äh då kuggar jag körningen ist för nåt måste jagju kugga lr??

nu ska jag kolla om de finns nå pöatser på bion ice age 3 tänkte jag gå med barnen och fira att jag klarat skrivningen.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Grattis grattis!

2009-07-10 @ 11:28:10
URL: http://kattiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0