VUNNIT!

Tjoho  jag som aldrig vinner nått har nu vunnit de här..gissa om jag är  glad:))kommer Tänka på maria montazami varje gång jag ser dom:))

 

Klara Färdiga Gå !!!!!!!

Allmänt / lördag 04:04 16 Okt

Skicka en kommentar och säg att du vill vara med och tävla.  Vi drar 5 Vinnare och meddelar det till er tidigt måndag morgon

Ni kommer att vinna 6 Vinberlocker med 3 tofsar per berlock och till det får ni en jättefin ljus dekoration. Den kan ni sätta på vilket ljus som helst och sen när ljuset har brunnit klart kan ni ta bort dekorationen och sätta den på

ett annat ljus. Jag hoppas att ni gillar det

LYCKA TILL 

Kram Maria


Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Läste ju på fejjan att du vunnit, wow vad roligt! =D



Sv: tack, börjar lära mig lite hur ps funkar nu och även koderna i bloggen!



Ja jag kör varje vecka hos Rolfs! Har kommit en bra bit nu så det börjar kännas att det händer nåt! =)

2010-10-20 @ 15:08:42
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0