Inläggning!

onsdag - torsdag läggs alltså Emil och jag in på barn för provtagning var 30min i ett dygn sa läkaren,men sköterskan som ringde och boka dag sa varje timme i ett dygn..Men hur som helst så är de ofta,och dom sätter 2infarter för att vara säker att de ska funka och ta prover.

Sist vi var på barn så var vikten ok på Emil den gick åt rätt håll,MEN han var för kort!!hade inte ökat så mycket på längden sen sist.
Då vart de prat om knapp igen osv.Men jag fattar inte hur de ska hjälpa att bli längre av att sonda??!! för han får i sig tillräckligt i matväg sa läkaren.tycker dom pratar hit och dit..


Men iaf så har jag tagit upp förr att man kanske kan ge tillväxthormon för längden?? och NU håller läkarna med att vi ska kolla upp om han producerar för lite sånt själv?! DÅ kan man ev ge tillväxthormon..
så efter att läkaren varit i kontakt med Uppsala (vi kopplade in dom) så tycker dom att vi ska kolla upp de.

MEN min magkännsla säger att de provet är helt normalt oxå!

Läkaren sa oxå att de var ett väldigt jobbigt prov både för barn och förälder,tror mest han tänker på att man inte hinner/kan sova på ett dyng för man blir så störd:(

lite kort om vad som händer iaf..ni som läst bloggen förr vet vad de handlar om och hur läkarna och jag inte alltid är så överens;)

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

tänker på er å håller tummarna då att de visar nått så dom kan ge detta tillväxt hormon å sen låta pojken va. herre gud va dom ska bråka med er :( kram

2012-01-24 @ 11:23:32
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0