Måndags

Jag jobbade å Stefan va hemma å vabbade med twinsen.
Efter jobbet åkte jag hem å gjorde köttfärsbiffar med Emil,han var en hejjare på å gö biffar ska ni veta:)

När maten var i magen så åkte jag till Stan å hämtade upp madde så åkte vi å kollade på en lägenhet,både lägenheten å killen som hade den va fin ;)hehe.Så nu hoppas vi att hon får den:)
Efter att jag skjutsat hem madde så var de bara att åka hem å duscha å lägga barn.

Sen kollade vi på familjen annorlunda å kände igen oss en del i kaoset ;) ni vet tvillingarna i fam illmerud;) höhö

Finaste Emma ringde oxå å vi pratade en stund..inte långt kvar nu innan jag åker upp å hälsar på henne:) längtar de ska bli så kul,i mitten av mars åker jag å Linda upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0