Fredag 15/11 2013

Idag blev dagen inte alls som de va tänkt!
Max va juh inte så pigg med tanke på kruppen han hade på natten å så förkyld,Emil är oxå förkyld.
Så jag avbokade förskolan å tog med dom till jobbet å öppnade,vilket dom tyckte va superskoj:)

Sen när dom andra kom så var tanken att ja skulle åka hem med grabbarna men ist skjutsade jag grabbarna till gymnasiet där dom va m kusin och jag drog tillbax å forsatte jobba.

Sen ringde Carro å då hade grabbarna tröttnat å ville åka hem så de va bara å säga tack å hej på jobbet igen och åka å hämta kidzen.

Var även in till jobbet på kvällen för ett litet planeringsmöte och sen skulle jag handla på vägen hem..men lite svårt då plånboken ligger HEMMA!!
Grr men ja fick låna pengar så de löste sig..men ändå!

fattas juh bara att jag hade blivit stoppad av polisen oxå;)

annars är de lugnt Per har en kompis som sover över.
Tidig kväll för dom minsta å mig för vi är helt Slut. .är väl förkylningen som tar våra krafter;)
Stefan lägger sig nog oxå i tid eftersom han ska iväg å jobba i morrn.

ha en trevlig fredagskväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0