After Work!

Add new post

After work!

Sunday, 30. March 2008, 16:41:17

Ja i fredags så var vi på bockarna på after work vi var 17st :yes: kul att de var så många:)
De var riktigt trevligt och mycket skratt oxå lite :beer: fast fö min del var de cider som gällde tycker ju inte om öl men cider och nån drik är aldrig fel:p efter ett tag så delade vi på oss några gick på folkan och några på stat medans jag Pia theres stannade kvar på bockarna,för Theres och jag kom inte in nån annanstans för på stat var de 30+ och de är ju inte vi än och på folkan var de typ 50+..

Men summa av kardemumman vi hade super kul ser fram emot nästa gång:-)

Nu kommer lite bilder från kvällen.


Jag

Jag







Här jämnför dom vin glasen Åsa fick ett stort glas:-)


Vinki vink

EDIT POST

0 Comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0