Akuten

Ja igår ringde jag rådgivningen för Per hade ont i örat,(som så många gånger förr) så då fick vi en tid 17.20.vi åkte in,Men fick vänta i evigheter för doktorn fick åka på nåt hembesök!!Va ska doktorn på akuten åka på hembesök?? de får väl nån annan göra,tänk om de kommer in nåt annat akut bilolycka eller nåt? jag fattar ingenting.men hon kommer tillbax efter att vi suttit och väntat i 3tim så får vi äntligen komma in i 1min så får vi receptet..kunnde hon inte tagit oss innan hon åkte undrar man när de ändå går så fort..
Men vi fick med oss medicin hem så vi klarade natten..Sen innan vi åkte hem så svängde vi in på mc donalds klart vi ska ha lite mat i magen innan vi åker hem kl är då 20.00.

Tack snälla Carolin för att du passade Pontus:-)

Idag åkte jag till jobbet fast jag hade lite feber 37,7 men de är ju så svårt att få tag i vikarier på morgonen..men jag vart hemskickad sen efter frukost och samlingen..har även fått tillbax uvi:-( ohh så jobbigt.
Är ganska trött oxå eftersom Per hade så hög feber i natt 40,3 så då var detill att ge honom alvedon och vatten och hålla koll så inte febern steg nå mer..


Nu ska jag laga lite mat till mina hungriga barn:-)

vinki vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0