Bröllop

Ja tänk nu är de en del som gift sig redan eller ska gifta sig..så nu rullar tankarna iväg på ett bröllop.Fast jag har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig.Men nu händer de då och då att jag planerar ett bröllop i huvudet...hmm undrar varför?? kanske för att de är så mycketsånt runt omkring sig,eller så är de för att nu har man upplevt så många "stora"saker i livet och de är bara de här kvar eller just de att man vill uppleva de "stora" igen?

Man har ju tagit studenten och bal och vad allt de innebär,har förlovat mig fått två underbara mirakel. och deras dop.så då finns de nog bara bröllop kvar?? eller?

Hittade en fin kläning fast..har sett en annan som jag skulle vilja ha men den här är oxå vacker eller vad tycker ni??

Helt ny Exklusiv Brudklänning !

eller en sån här enkel och fin

klänningen

oh gud finns så många fina

Vinki vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0