Har köpt!

Ja nu är våren och sommaren snart här och jag har inte handlat nått nytt alls:/ Sällan jag köper kläder till mig själv blir mest till barnen:-) och jag jobbar ju på förskola och då blir de mest att man köper kläder som passar där som de inte gör nåt om de är matrester på eller målarfärg..mm

Men nu har jag iaf skickat efter några plagg får se om jag kan ha dom svårt m stl när man skickar efter tycker jag.

Dom här har jag även  i brun och vit.




Den här svarta cardigan..kan ju bli kalla sommar kvällar




Den här gröna/rosa skjortan..

Allt i hm. sen när jag skickat efter allt så får jag på mailen att jag har 25%rabbat grr kunde jag väl fått innan jag beställde..

har även beställt en grön tunika i halens. hoppas vi bara att dom passar som sagt..

vinki vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0