Häst jobb

Hallå längesen de var
Igår var jag och provred Oki så roligt:-)Susann vill ha hjälp att rida Stailjon så de skulle jag får göra om jag ville,han är literädd och skvättig men snäll inerst inne...Oh är så sugen men man kommer väl fara i baken var ju längesen man red hihi men de är en utmaning oxå!
Är så härligt att kliva upp och solen lyser in i köket..toppen väder,Nu ska jag väcka barnen och göra dom klara för dagis.Själv ska jag icäg till öron nu  på morron sen stänger jag på jobbet så jag jobbar till 17.30..rolig dag?? nä blir nog segt på kvällen men de brukar gå bra nu när de är så ljust länge:-)

Ha en toppen dag alla för de ska jag ha:-)
Köpte den här tröjan på gina igår,,tyckte den var en mysig jobbar tröja:-)  (för er som inte vet så jobbar jag på en förskola) Kram

image79
Purr Fect (Står de på tröjan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0