Hästarna 17/4-08

Ja idag var barnen och jag till dagis och hälsade på en snabbis och hämtade hjälmarna (för dom hoppas vi att vi inte behöver använda på ett tag!)  och lämnade in schema för nästa vecka.
Sen gick vi till hästarna och gav dom hårdbröd,dom vart väldigt glada.Här kommer lite bilder från idag!

image45
Pontus och Per på väg till hästarna.
image46
Per ger Frasse hårdbröd.
image47
Både Per och Frasse är glada.
image48
Pontus tittar på hästarna.
image49
En glad kille.
image50
Pontus och mamma ger Frasse hårdbröd.
image51
Per har gett Stalion hårdbröd (hästen har de i munnen).
image52
Mina Älsklingar.
image53
Pontus undrar om hästarna vill ha sten nu när brödet är slut;-)haha.

Ja de var lite bilder från idag..knäppt många men de blir så mycket att lägga in..

Hoppas de blir nån promenix ikväll.är ju så fint väder så jag skulle vilja gå på promenad.
Nä nu ska jag ge Pontus medicin och sen ska han sova..vi höres

Vinki vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0