Idag 9april-08

Ja idag har jag varit till doktorn och fått pencillin för min urinvägsinfektion som jag haft i nästan 2v har försökt att dricka mycket både vatten ,tranbärsdryck och citron lättdryck men idag så var de droppen då orkade jag inte mer. Och när jag får provsvaren säger läkaren att de inte alls var bra fast jag bara hde hållit urinen i knappt 1timme så då är de illa..men  nu hoppas jag att jag slipper de på ett tag iaf.
Sen har Git och jag varit till sjöarna och vänt de är 6km:-) duktiga vi är..hihi sen åt barnen och jag tomte gröt när jag kom tillbax:-) så gott. Sen har jag gjort 300situps oxå varav 30st var extremt jobbiga gjorde nån över kurs som man bara skulle göra sen när man klarat dom andra men vem orkar vänta till de??hahah


Nu ska vi snart göra klar barnen för kvällen och gå och sova..en ny dag i morgon hoppas vi ses då:-)

vinki vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0