Majkasa!

ja ikväll är de majkasa,undrar varför de heter majkasa? de är ju inte ens maj? jaja jag vet man firar in maj men är de inte bättre att fira att april är slut?? Per ska iaf åka till farmor,farfar och fira majkasa (dom ringde och frågade om han fick och ville göra de).jag vet inte om jag orkar gå på nån med Pontus har ingen feber idag men svettas som en tok ibland..är jätte täppt i näsa hals och så hör jag dåligt för när jag är förskyld så sätter de  sig på mina öron oxå:-(  Fy vill inte gå ut bland folk:-( men vi får se..

Nu ska jag ge barnen frukost..
kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig :)

2008-04-30 @ 08:25:34
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0