Pencillin

Ja igår  var Per till tandläkaren igen var så duktig och han hade inga hål och fick en massa beröm:-)De var Stefan som följde med honom dit,själv jobbade jag men jag var bra *stolt* när jag fick höra att han varit så duktig:D

Sen var de dax för Pontus att åka till doktorn eftersom han varit sjuk så länge och var vaken sen 02 natten till mån så sa jag att de är nogöronen,jo mycket riktigt han har öroninflammation och ögoninflammation..men nu har han fått pencillin så nu hoppas jag att han snart blir bra igen:-)

PÅ jobbet är de full fart igår hade vi 13st 1-3åringar de är fullt upp byta blöjor,klä på ,ge mat, klä på och sova ta upp klä av mm ja så rullar de på hela dagarna,men jag klagar inte jag är glad att jag har ett jobb att gå till finns många som inte har de.

Senare idag kommer farmor,farfar hit och är barnvakt  (tur att vi har dom) så åker stefan på jobbet då så vi får se när han kommer hem inatt var hon efter 23 när han kom hem..hoppas de blir lite tidigare idag..

Nä nu ska jag avrunda och åka till jobbet men vi höres ta hand om er *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0