Promenix

Ja igår var Git och jag på promenix till sjöarna 6km tur & retur.Vi gick ganska sakta eftersom jag är så förskyld och Git hade lite ont i benet,men fan vilket dumt på hitt de blåste och regnade så de gjorde ont i ansiktet fast sen när man kom hem så kändes de skönt..kom ifrån godis skålen en liten stund iaf;-)
Men idag har jag 38 i feber så då blir de till att ta de lungt,får ju integöra en massa tok de är ju farlig för hjärtat när man är sjuk...Men ska försöka låta bli godiset för de är ju inte lördag än,ajabaja.

nä nu ska jag ta itur med disken!

Vinki vink

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej :)
åh tack så mkt hehe. näe jag kör situps på golvet, funkar lika bra tycker jag. Dock är jag noga med att inte gå för långt upp eller för fort då jag skadade ryggen lite i en bilolycka förra året. men ja det funkar fint iaf :)

2008-04-08 @ 10:05:40
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0