Sjuka

Ja i lör fick Pontus feber och Stefan fick åka in till farmor farfar och hämta Per för han hde oxå feber och ögoninflammation,men jag hade ögon droppar hemma så han är bra idag.men förskylda är vi alla tre,Stefan är frisk än så länge.peppar peppar.Men jag är inte så pigg täppt i näsan och så irriterar de i halsen helatiden..skit jobbigt.Men jag ska jobba mån tis iaf.så får vi se om jag ska vara hemma med barnen resten av veckan..Stefan är hemma mån tis på dagen så åker han och jobbar när jag kommer hem ist..

ja nog om de.

Igår var Git och jag och gick till sjöarna 6km.så härligt väder,var även dit idag fast jag är så förskyld men vi gick lungt så då vart de 6km idag oxå då:-) duktiga vi är.hihi

vinki vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0