Vilket tema??

Har alltid sagt att mitt bröllop ska gå i vitt/ljus lila
men de ändrar sig hela tiden  nu har jag många mix att välja bland
Vitt/aprikost  vitt/ljus grön  men de är ju så att lila kan kännas kallt?
 grönt nja aprikost jo visst?
äh skit jag bara babblar ska ju inte gifta mig..men ändå..för om jag ska göra de så ska de planeras länge och väl

ska ha rubbet
Kläning
tårta
brudnäpps kläning/kille
inbjudningskort
brudbuket
bordsplacering och dekorationer på borden
best man ja allt ni kan tänka er.

Fina lilla Ludwig

Kan ni tänka er  vad söta mina grabbar skulle vara i nåt sånt här:-)

vinki vink

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jo, det blir en Flatcoated Retriever :)
Jag har bestämt mig för den rasen :)

2008-04-08 @ 15:26:56
URL: http://susanna1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0