Promenix

Iförrgår tog jag med Pia på en promenix på 5km Jag försökte gå sakta men ibland halkade Pia efter Så när jag frågade igår om hon ville följa med på en sväng så tveckade hon sa till sin sambo att jag gick för fort och hon hade ont i benen men efter lite övertalning så följde hon med och Gertis och deras son Sebastian oxå dom ville visa mig hur man skulle gå om man ville gå bergsjöbanan den promenixen var ca 4km och vi gick sakta eftersom dom inte är så vana att gå.
Men gud vad fint de var när man kom upp på toppen:-)

En stor eloge till Sebastian som kämpade så hårt You go boy!!
Så idag tror jag  att han ville följa med mig en bit efter rogsta vägen(5km) får se hur de blir..

imorgon är de jobb då är farmor farfar barnvakt sen är de insk tor,fre sen på måndag börjar dom som vanligt:-)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0