Fy fan

Vilken dag!!
JAg åker ju till jobbet fast jag har ont i örat och är så trött eftersom de blev lite sömn mellan alvedonen.Ringer till hälsocentralen och får en tid 14.30.kommer dit då är de kö lapp!Va fan ska man boka tid då för??
Hur som helst läkarn säger att han er att jag har ont när han kollar örat och att de blir pencillin men att jag säkert hade listat ut de redan(vilket jag hade gjort).Bara att gå till apoteket och börja på en gång för jag ringer in de på en gång säger han,,

Sagt och gjort jag går till apoteket tar en lapp väntar när de blir min tur så finns de inget recept till mig!!Han säger att hälsocentralen haft problem m tekninken tidigare idag och att jagmåste gå tillbax och fixa ett recept.
Jag går tillbax pratar m sköterskan i receptionen och talar om att de inte finns nåt recept till mig och att jag hade hört att dom haft teknink problem,nej de är fixat säger hon.Hon går och letar läkaren men hittar honom inte,gå du till apoteket så medelar jag doktorn, för du får inget i handen ändå,säger hon

Jaha jag vänder tillbax mot apoteket tar en ny lapp och väntar igen,ringer stefan och säger att jag missar bussen så han får hämta barnen,sen ringer jag pappa och hör om han kan hämta mig för jag orkar inte vänta en timme till på bussen (kl är nu 15.20 och jag slutade 13.30.)Blir min tur och de har fortfarande inte kommit nåt jävla recept!!!Grrr
Men då är de en som går iväg och ringer till hälsocentralen men de tar tid sen kommer hon till bax och säger att ingen svarar..där sitter man trött ont frusen,kan de bli sämre??(jo de kan de)
Men hon försöker igen och nu får jag äntligen mitt pencillin!!Tack

Jag går till åhlens väntar på pappa,när han kommer så krånglar blien vill lägga av hela tiden åhhh så vi skippar rondellen vid statiol och åker upp vid godisgruvan ist.där kör vi ut men bilen framför tvärstannar pappa tittar åt de andra hållt och jag säger stanna pappa.han tvär bromsar och vi klarar bilen framför vi pustar ut och då smäller de till i baken på oss.då är de en som kör in i oss när vi står still grrr de kunde bli värre!
Allt gick bra vart lite skador på pappas bil men de skiter vi i äh de är jul säger jag så åk hem,ja säger killen som är lite nervös eftersom de 'är han som får stå för allt..men alla var nöjda så vi åkte hem
Jag sitter och tänker tänk om bilen lägger av?? men de går bra när man kör 90 men så ser vi framför oss på E4 lång bilkö för de är 2plogbilar framför!!! men när vi hunnit ikapp så svänger dom in i parkeringsficka så vi kan öka farten igen och vi tar oss hem:-)

Så nu vågar jag inte göra så mycket tänker vad mer kan gå fel?? så nu väntar sängen snart om den inte brakar när jag ska lägga mig då!

kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch vilken dag :/

2008-12-04 @ 20:21:16
URL: http://kattiz.se
Postat av: Emma Viklund

Nämen vilken dag :(

2008-12-05 @ 13:51:29
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0