H&M

Japp igår kom ju katalogen och jag kunde inte låta bli att shoppa lite!!
Fanns ju en del som jag ville köpa men fick sätta band på mig själ.Här kommerlite av de jag köpte.
SKa ju åka till Åland i jan så ville ha nåt nytt att ta på mig.
Men som vanligt så var de mesta redan slut sålt typiskt.


Kjol till mig

Till mig

Till mig

Till mig

en varsin sån här fick pojkarna

Per valde dom här själ.gjorde han och Pontus m tröjan oxå

Till Pontus

Dom fick Stefan

Nu tänker ni vad mycet hon ska ha dom andra fick ju nästan inget?
men dom har fått en del i julklapp och förre jul så nu köpte jag till mig för en gångs skull!!Händer inte ofta kan jag lova haha

kram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Åå, vad massa snygga kläder! Jag vill med shoppiloppa! :)

2008-12-30 @ 12:03:26
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: anna

Visst var det ganska fina kläder i vår! Har beställt lite jag me. Anna

2008-12-30 @ 19:52:30
URL: http://annafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0