Idag 28/12-08

Idag har vi inte gjort så mycket Stefan åkte iväg i morse kollade på en gallring,sen gick jag ut och gick en sväng 5km så skönt att få lite luft efter den här natten med Pontus kok het som en kamin ochville bara kramas.
Farmor farfar kom oxå en sväng så då fikade vi kaffe pepparkaka julmust till mig och barnen:-)

M kom och hämtade skotern som Stefan lagat åt honom,Nu är Stefan i garaget och håller på m K bil svante,inte de lättaste men han har hittat felen iaf,Hoppas bara att de inte är så dyra grejer som måste köpas till!
Jag är ny duschad och håller på att elda lite,snart ska vi fika lite kvälls fika innan barnen ska sova(för hoppningsvis tidigt ikväll )så jag kan ta fram godis och lägga mig framför en film:-)haha

Just de Stefan ska ju in och handla oxå efter att han grejat klart m Svante, så vi har nån mat hemma, så de är en del Stefan måste göra innan han får och sova för i morgon är de dax att åka till jobbet igen.

Nä nu ska jag ner och kolla elden
kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Stackars Stefan var det krångligt att fixa med bilen?

Snäll är han iaf som tar på sig att försöka laga lilla Svante!

2008-12-28 @ 20:33:22
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis: De är ju lite pyssel inte bara och riva som jag skulle gjort hehe måste tänka oxå och plocka bit för bit hahah,Stefan fixar nog Svante tror dom har fått en speciell kontakt;-)

2008-12-29 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0