Julafton 24/12 2008

Ja i år var ju julafton hemma hos oss,så vi blev 16st knäppte inte så mycket kort eftersom jag hade fullt upp med att fixa all mat mm,sen vill ju inte min släkt vara med på kort heller så..men här kommer en drös med kort iaf..

Julaftonsmorgon



Per fick en bilbana som är uppskattad kan jag säga:-)

oh Pontus blir glad över traktorn m olika släp

Krockodilen

En bok
Julaftons eftermiddagen


Här träng 16st i köket för att äta



Charmtroll

me

Jag sitter och stoppar i mig!

mera paket

Madde och jag

Madde och Carro sjunger abba singstar!

Jag med min älskade familj!

Så fina ni är älskar er!!

Snickaren Pontus klipper håret på pappa!haha

Dom hör söta snickarna får gärna komma hem till mig och snickra:-)!

Som ni ser har jag inga bilderppå tomten,de beror på att vi filmade då ist..

Ha en god fortsättning på julen
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0