Ont

Sitter nu på jobbet och har ont i örat och är super förskyld..De började redan igår men när jag ringde hälsocentralen så var de fullt.Dom sa att jag skulle ringa rådgivningen och åka in på akuten,annars skulle jag höra av mig idag.Jag ringde rådgivningen men fick inte komma in utan skulle prova senovaforte(en nässpray sa hon att de va) för hon trodde att jag hade bihålsinflammation.Jag hade ont i hela höger sida av ansiktet och ögat var rött.Me nefter lite avledon så känndes de bättre,Så jag åkte in på apoteket och skulle köpa den där nässprayen men nej de var ingen nässpray!!De var tabletter!1Knall gröna såna..så nu äter jag dom men de hjälper inget tycker jag.ska ringa hälsocentralen bara dom öppnar.
Stefan tyckte jag skulle vara hemma idag,men nej sa jag jag är inte sjuk har bara jävligt ont;-)

Så vi får se hur den här dagen blir..synd om dom som blir kvar m 14st barn när jag ska till doktorn men jag måste ju prioritera mig själv lite oxå..jag är ju här iaf:-)

nu ska jag kika vidare innan jag börjar jobba kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja Ewa man ska prioritera sig själv!!

2008-12-04 @ 08:55:05
Postat av: Marre

Ucsh stackare.. krya på dig

2008-12-04 @ 16:41:55
URL: http://frug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0