Psykfall

De har varit så lungt i många år nu,så dagen förre julafton kom ett paket på posten,jag såg av sändaren och ville bara slänga paketet,men nyfiken som man är så måsta jag kolla och så vet jag bättre vart jag har dom oxå.I paketet låg de ett par hemstickade strumpor en julskiva som dom spelat in själva,(ganska bra) och ett kort grattis på namnsdagen ewa och så stog de en del annat.

Grrr blir så arg de har ju varit lungt i många år nu varför börjar dom igen!! hade svårt att få de ur tankarna men på julafton glömde jag faktiskt bort dom!!

Idag kom mamma och berättade att dom ringt till min faster och frågat en massa saker om mig hur många barn jag har om jag var gift osv.grrr så nu har jag en klump i mgen darrar och mår illa,skulle lätt kuna bryta ihop och gråta men jag har ju tre barn hemma så de går inte usch är så rädd!!*snyft'


Tänk om dom läser mn blogg? inte smart att skriva så här då?

skit i de om ni läser de här lämna mig och min familj ifred!!! jävla psykfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0