Singstar!!

Igår hade vi en singstar kväll!!Vi grillade ute i carporten eftersom snön vräkte ner,några tyckte nog vi var knäpp som grillar på vinter med gud så gott de blev,du är en riktig grill mästare Lisa:-) Sen gick vi in i värmen och åt en massa mat kött potatis gratäng nån ost som Kattis hade med sig som var riktigt god och ja jag vågade smaka:)
Sen avancerade vi upp och åt en massa chips och godis tittade på Idol finalen och sjöng singstar!!

Självklart var lukas med nästan överallt även ute när vi grilla då var han snabb att smaka på osten,haha.

Ja tack för en toppen kväll!!Gör jag gärna om:)
Som vanligt så får ni säga till så tar jag bortbilderna om dom inte passar:)


Godiset uppe

Lukas och Kattis

Lisa och Kattis sjunger
Och äntligen fick jag höra whitny houston låt.Mycket bra tjejer mvg!

Här är de herryes som gäller Lisa kunde hela dansen även om de var lite ringrostigt just idag!
Diggilo diggiley


Jag crazy

Jag och Kattis har blandat grogg på nubbe

Se så fint vi posar:)

JAg hade superkul kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men vad är det där! salta pinnar! Dom missade jag helt!

Hmmm min putmage på det ena kortet var lite väl stor men det bjuder jag på! :D

2008-12-13 @ 19:46:20
URL: http://kattiz.se
Postat av: Ewa

Kattis: Missade du salta pinnarna?? Ja de var vä lLisa och jag som la beslag på allt godis;-)haha Nästa gång ska jag ha en genom gång på vad jag har på bordet;-)

2008-12-14 @ 10:47:12
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det va riktigt roligt, även fast jag vart lite trötter där på slutet!!

Missade du salta pinnaran kattis?? :-0

hihi kan va så att jag och Ewa va lite på hugget med godiset :-)



Mycket snygga bilder :-P

2008-12-15 @ 08:19:30
Postat av: Emma Viklund

Ååå, vad roligt ni ser ut att ha :) kul! fina bilder...

2008-12-15 @ 11:22:59
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0