Trött

Jag är så jävla trött,somna till nån minut på soffan när Pontus låg på mig och kolla på tv.men Stefan är i garaget så jag måste hålla mig vaken och elda lite för nu är de minus grader igen!!Hoppas på lite snö då:-D Jag tänkte se CSI ikväll och så var de nån film efter de,men jag tror inte jag orkar?! Kommer nog somna strax efter barnen är jag rädd,typiskt när man kan titta på tv och inte måste upp i morgon.

Men bäst att man är utvilad för i morgon ska jag till stan och trängas köpa dom sista julklapparna!
Min snälla och underbara syster dotter Carolin kommer och är barnvakt och de är poppis kan jag lova:-D
Stefan ska iväg på angling så han åker tidigt.

Nån mer som ska in till stan och trängas i morgon???

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0