Värsta senariot

Usch tänker hela tiden på vad som kan hända osv..då darrar jag ännu mer blir arg och ledssen på samma gång. Har alltid dörren låst när vi är hemma om inte stefan är hemma.

För många år sedan letade dom upp mig när jag jobbade på möljensgatukök,men som tur var så hade jag inte börjat mitt pass då.Men den kvällen var jag rädd att dom skulle dyka upp..Men dom hade lämnat en hälsning till en som ajg jobbade med.

Många tankar snurrar i huvudet vad vill dom nu?? fast jag vetinerst inne vad dom vill de dom alltid ha velat men inte lyckats med!!Ta kontroll över mig och mitt liv!
Då kan jag bara säga att lyckades ni inte rå över mig när jag var tolv år så lyckas ni inte nu heller!!

Ringde min faster för att höra vadd dom sagt men hon var inte hemma hon brukar ringa upp sen när hon ser att jag ringt.

usch kan inte sluta tänka på de och gammla minnen kommer upp och kännslor som gör att jag mår så dåligt!
Går och tittar ut genom fönstret nästan hela tiden för att se om dom står där!!

Fy,,var in en sväng på toa och grät när jag minndes vad dom gjorde mot lilla syster när hon endast var 2år och hon är utvecklingsstörd. Dom lät henne sitta vid matbordet tills hon ätit upp sagt tack för maten!!! hon grät de var så hemskt jag fick inte gå och trösta henne men hon förstog ju inte!!! hon satt i timmar:-( var så hemst usch nu gråter jag igen,jag kännde mig så hjälp lös ville bara ta henne och springa därifrån.

idag är syrran 19 år men bara som 5år i tanken om man säger så så ni förstår att hon förstog ju inte vad som hände när hon var 2år...fy bäst att försöka sluta tänka så jag inte är rödd ögd när de kommer folk i kväll.

nu ska jag försöka ta tag i tvätten
kram

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Uscha, jag ryser och vill bara gråta :( vilka var dom? varför vill dom bara göra er illa och behandlar er så? :( kramar

2009-01-01 @ 15:15:40
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Ewa

De var våran fosterfamilj!

2009-01-01 @ 16:09:48
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0