Idag 1/7-08

Idag så började dagen med att jag åkte till jobbet som vanligt.Efter de så gick jag ner på stan och köpte 8st blom buketter till alla fröknardagis eftersom mina barn slutar nästa vecka och ska börja på dagis i Via efter sommaren.

Sen gick jag till HT och satte in en bild på Pontus och vidare till konditori där jag beställde en gräddtårta med en bildSkopis(byggare bob)

Sen hem och hämta barnen och ge blommor(vart mycket uppskattat) :-) och hem och gjorde mat och började baka kanelbullar med Per medans Pontus snällt tittade på och åt jordgubbar doppade i socker.

Mamma,pappa brorsan var oxå här så dom skulle ha kaffe så fick dom de och Kaj(brorsan) sa att han fattade inte att jag bakade bullar med barnen??Han skulle aldrig klara de med sina barn, han bakar när dom sover..Mäh då försvinner ju hälften av de roliga,Nä hjälp vill jag ha så Per och jag bakade bullar till Pontus fyller år:-)

Sen hade jag tvättstugan oxå så då sprang jag ner och hängde två maskiner tvätt och tog upp en annan som var torr sen i söndags..

sen Var vi till Kicki en fröken som redan gått på semester men vi ville ju tacka av henne oxå så hon fick oxå en blomma och blev glad såklart:-) så berättade vi att vi skulle börja på nytt dagis och de var ju lite tråkigt tyckte hon sammtidigt som de är ett nödvändigt ont.

Hem igen bada Pontus och i säng med honom,sen var de Pers tur och sen pratade jag i tel en snabbis sen ner hämta all tvätt och upp och duscha och nu sitter jag här vi datan och laddar för morgon dagen..

De ni inte vet är att de gick ner många bullar i min och barnens mage heheh måste ju prov smaka och se att de går och bjuda på dom sen hihihi..


kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Lät som en mkt bra dag :]

2008-07-02 @ 08:30:31
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0