Picnick i parken 12/7-08

Ja i går var de picknick i parken som tradition:-) så då var vi där beställde även en familje pizza från pizzerian och sen åt vi grillspett m sallad och tsatsiki.
Här kommer lite bilder från kvällen(men tog slut på mitt batteri så de är inte så många och så bra kort)


Gänget

Kim försöker smitta ur bild

Gänget igen

madde och Per kastar boll

Carro madde och Pontus

Äntligen kommer Jenny och Fredrik med våran jätte pizza

Snart är pizzan slut

Rolig bild på Per

Pontus

Gänget

Jag har fått kanin öron

jag

Jag och Stefan

Ja de var lite bilder från igå:-) Vi kommer nog tillbax nästa år även om vi inte bor här så är de ju ett bra tillfälle att hälsa på alla igen:-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0