Sista dagen

Ja idag var de sista dagen på barnens dagis här i ström.Känns lite jobbigt,började grina när jag kom hem och tittade igenom barnens saker Pontus har bara gått där sen i nov-07 så inte ens 1år har han gått,så ska han byta efter sommare.Är nog jag som tycker de är jobbigast barn anpassar sig fort,men ja jag vet inte är skit jobbigt iaf.

Så dom får en tuff uppgift i Via dagiset att axla manten efter dom i ström..tror inte de finns nå bättre dagis och personal än här..tyvärr..

Men jag hoppas jag oroar mig i onödan annars får jag väl ta med barnen jobbet eller bli hemma fru.skulle skratta nu om jag kunnde men de kan jag inte för tårarna rullar..Gud vad knäpp jag är.

jaja nu ska jag torka tårarna och fortsätta packa lite.

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0