Tapet!

Japp nu har jag skickat efter en tapet till Pers fond vägg.Eftersom jag inte hittat nån i stan. lite dyrt men de är de värt bara de bästa är gott nog till mina barn;-) hahahah

Så är de lätt att tapetsera om eller måla om några år.Men är de bara en fondvägg så ska den nog duga i några år för den är ju inte direkt töntig eller?? ja den får dug i minst 2år iaf men tror den passar längre..Annars är de ju som sagt bara att måla över:-)

vad tycker ni om denna tapet(fondvägg) till min snart 5åring?




kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Den blir jättebra, han som gillar "Bilar" x] men vad ska annars väggarna i rummet gå i för färg?

2008-07-17 @ 20:43:32
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Ewa

Dom andra väggarna ska vara vita:-) Så ledssnar man kanske inte så fort och de är lätt att göra om

2008-07-19 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0