Personalfest! 30/5-08

Ja då var de dax för den årliga personalfesten igen! Den här gången blev vi bjudna ut till Anna-Lenas stuga ute i Lakbäck:-) De var lite dålig uppslutning i år tycker jag ,men de var för att de var många som bokat utlandsresor mm,bättre nästa gång kanske:-) men vi vart i af 12st.Hade kanske inte fått plats med fleri stugan iaf.hahah

Först åkte jag hem till kattis och var där drack nån cider och åt lite chips,sen komma Therese oxå och våran chafför Krille..Vi åkte till Kina och hämtade mat till mig ( bara de bästa är bäst nog åt mig;-) hahah där hämtade vi även upp Pia som redan var lite rund under fötterna, hon hade tömt sitt lager så då var de bara att åka på bolaget och köpa mera.Efter de så åkte vi till bankok kajen och köpte mat till resten av gänget.Där ingick även dricka till alla men Pia sa bestämt att här var de starka grejer som dracks ,tur att Kattis var med in och tänkte på alla som körde bil så hon plockade på sig lite ramlösa till dom..Dom tackar dig nog för de Kattis;-)

När vi kom fram till stugan så bjöds de på Margaritas innan tips promenaden.Gott (men jag saknar glasen Therese;-) haha)
 
Roligt hade vi iaf,roligast var de nog i bilen på väg dit och hem,haha

här följer lite bilder.

image124
Jag på väg till kattis
image125
Jag
image126
Fint
image127
Mitt lag i tipsrundan Therese,Kattis,Pia
image128
Kattis och Therese har väldigt roligt
image129
Passade på att ta lite kort på omgivningen när vi gick tips runda fint va?
image130
Gerd Ann Marie och Anna
image131

image132
Bålsön längst ut
image133
Så fint vid stranden.
image134
Gerd Anna ( spexar framför kameran) Ann marie
image135
Gänget mumsar godis som pris efter tipsrundan
image136
Gänget
image137
Alla sitter och äter
image138
Kattis sitter bakom vintet men de var så mörk bild så hon syns inte..men vi ser vad hon har druckit iaf hahah


ja de var våran kväll:-)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0