Promenix

Ja förrgår så satt jag ny duschad vid datan och kollade lite när syrran loggar in på msn och säger att hon vill ut och gå! Ja fast jag var trött så klädde jag på mig och gick en sväng.  Igår var jag jätte trött och somnade en sväng när jag la barnen men då ville syster ut igen och vad gör man inte för sin syster?? så hon slipper gå ensam! så jag möter henne trött, gäspande och frusen haha men sen när vi kom tillbax så hade jag hunnit blivit varm och ganska pigg,så jag hade lite  svårt att somna..så då har vi gått 6km i 2dagar de blir ju 1,2mil eller?? de är ju duktigt. ja nu vill barnen ha frukost så de är bara att ta tag i de.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättebraa :)

2008-06-19 @ 08:42:55
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0