Solglasögon

Ja idag var jag in en snabbis och kollade på solglasögon.dom var lite dyr tyckte jag 179kr!Är snål när de gäller att handla till mig själv.Men har tittat på dom förrut och så fanns dom kvar!!Då måste de vara meningen att jag ska köpa dom eller??Jag passar inte i solglasögon,men jag behöver de på jobbet så man slipper få ont i huvudet,,
Inte nog med de så när jag bestämmer mig för att köpa dom och går fram till kassan så säger hon 89kr VA??? är de rea på dom? Ja säger hon glatt..snacka om att de verkligen var meningen att jag skulle köpa dom:-) så nu har jag inte ens dåligt sammvete hahah. Har inga bra bilder men här får ni se två iaf.


Nå vad tycker ni??


Lite strass på sidan i form av en fjäril:-)

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

fina :) roligt att du fick dom så billigt.. men jag har ju några liknande fast dom köpte jag för bara 79kr i orginalpris. :)

2008-06-25 @ 09:49:10
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0