Vill ha!

Ja här kommer lite av de som jag vill ha / behöver..Men får se hur mycket av de som blir handlat när vi åker till ikea nästa helg.. nåt av de blir de iaf även om de inte blir allt..(så bra tjänar jag inte) hahaha

AGAM Barnstol hög, junior
2st såna här vet inte om jag vill ha svart eller trä?? våra andra stolar går ju i både trä svart. 329kr

TROFAST system
en sån till Pontus fast en vit och färg glada lådor
(Per har redan en sån)
VESSLA Back med hjul
2st såna i olika fäger till pontus
(Per har redan)
EXPEDIT Bokhylla
En sån till Per.
INDEX Gardinstång
3St såna hä till stugan och svarta till huset
INDEX LILJA ändknopp
Knoppar till..svarta till huset kanske annan modell vet inte än
SAXÅN RUND Badrumsmatta
2st badrums mattor. en i varje.

Sen ska Vi bygga en toalett uppe oxå så då blir de till att handla dit oxå!

Ja som ni och jag förstår så kommer de bli många turer till Ikea så behöver ni sällskap så hojta bara till så följer jag med.Eller så får ni säga till om ni vill följa med mig upp:-)

ja de finns ju mer saker såklart men måste mäta lite och kolla in vilka färger osv vi ska ha i huset innan jag kan shoppa loss som en tok:-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0