10 Mars

Idag har vi inte gjort så mycket bara tagit de lungt.Barnen har spelat mycket data idag ,inte så bra kanske men ibland så måste även dom få unna sig något;-)

Har även varit godis sugen hela dan vi hade ganska mycket godis kvar sen helgen,även en massa gott fika bröd som farmor lämna ..hmm..Men jag var Skit duktig och åt ingenting av de..jiiipiii..mm så lite stolt känner man sig allt..

Tycker den här bloggen verkar bra för fast man skrivit klart och godkännt den så kan man ändå fylla på inlägget senare de är toppen eftersom jag brukar glömma så mycket när jag skriver *fniss*

Ja dnu har Emma lurat på mig en Ab King Pro *hahaha' nä då men vart nog lite påverkad av henne;-)*hihi*

Så igår kväll var Stefan och Per och hämta den.. Han fick ju självklart hjälp av våra små älsklingar

Och Dom nästan slogs om vem som skulle prova/sitta på den.*haha*


image1

image2

image3

image4
Per tycker att man bara ska vila på den;-) hihi ja tänk om de ändå vore så!

image5

Dax att prova Pontus kommer oxå och ska hjälpa till;-)

frukost:
Havregryngröt,socker ,mjölk(grön)
Lunch:2st Potatisbullar m bacon,jordgubbssylt och vatten till de
Middag:2st potatisar,1kycklingfile ,rödlök,bea och vatten till  de ( så gott)
Motion:200situps
Motion:50min promenix m Izor alltså väldigt sakta.

Sen var de bara att hoppa i säng när man kom hem..
hoppas att jag kan låta bli godis även i morgon:-)

Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0