11Mars

I dag har pojkarna och jag varit hemma hos Linda och hennes dotter Klara.Hon har blivit så stor:-)
Per var duktig och hjälpte mig att passa Klara och Pontus medans Linda packade lite.
Vi fick fika oxå och lunch..tack Linda
Dom har två busiga hundar oxå Selma och Loke,Selma är den bussigaste av dom;-)

Sen var de dax för Pontus att sova så då gick Per och jag med honom i vagnen.
Och när de var dax för Klara att sova och Linda skulle iväg på möte så tog vi vagnen och gick ut igen men då vaknade Pontus....men de var inga problem vi hade ju storebrorsan med;-) så han tog Pontus vagnen och jag klaras så gick vi på promenix:-)

När vi kom tillbax så hade pappa Peter kommit hem så vi parkerade vagnen ute sa hej då och gick hem till oss...

har frossat hur mycket som helst idag..vet inte varför men jag tänkte nog på hur bra vi har de och skiter därmed i vikten..vi har nåt annat en underbar familj:-)...fast ska försöka skärpa mig.hihi

image6
Pontus ger Klara en leksak

image7
Glada barn

image8
Söta Klara

image9
Pontus och Klara ringer.

image10
Söta barn:-)

Motion:100situps
Frukost:havregrynsgröt,socker,mjölk(grön)
Fika:saft 2st bullar,1mariekex
Lunch:fullkornamackaroner,korv,saft till de
Motion: 100situps
middag:2st Potatisar,6st köttbullar,gräddsås,gele och vatten till de
Motion:200situps
kväll:2st mackor med skinka och 1mugg oboy en skinkskiva..
Motion:100situps


jajabättre hade de ju kunnat vara.nä nu ska jag väcka barnen och gå till dagis med dom innan jag börjar jobba.

*vinki vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0