Badhuset

Hallå!
Jag har varit så dålig på att skriva blogg.Men nu kommer ett litet inlägg iaf:-)
Per,jag ,Git ,carro var på badhuset och sen gick vi på jambo och ficka så gott och roligt.Vi var helt själva i bassängen på slutet.hihi roligt värrre.

Här kommer lite bilder från den dagen lite mörka för jag hade fel inställning på kameran.typiskt..men man ser lite iaf.

image11
Per har bytt om och fixar badbyxorna

image12
Shampo måste man ha med

image13
Titt ut.

image14
Skönt och duscha

image15
Mammas go kille

image16
Per i duschen

image17
Man smälter av den blicken

image18
Måset tränas lite oxå:-) här kör han armhävningar.hihi

image19
Starka armar:-)

image20
Charm troll

image21
Bus unge

image22
Så kul att bada

image23
Många ringar att hämta

image24
Gott med fika sen man badat

image25
Mammas fika chicken och curry macka och fanta mums

De var alltfrån mig så länge tjingeling




Vikt 53,3kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0