Fick inte huset

Nej vi fick inte huset:-( ohh jag är så ledssen över de..men man kan ju inte gå hur långt som helst heller..dom fick de för 1,1milj då stoppa vi för själva huset är inte värt så mycket..vi börja på 925.000kr så de är ändå ganska mycket pengar..men man vill väl kunna leva och unna sig något annat oxå än bara betala på lån??eller??

Ja så nu letar vi nytt hus i via!Så är de nån som vet nått hus till salu där eller nån som funderar på att sälja?så hojta till så kommer vi gärna och tittar:-)

och inte nog med att vi inte fick huset !Så har jag gått och fått uvi ohhh så jobbigt så nu har jag druckit massor av vatten och tagit 2st tranbärs tabletter så nu hoppas jag att de vänder så jag slipper åka in på hälsocentralen..
Men jag ska vara inne på jobbet idag och inte gå ut och bli kall sen ,måste jag ju springa på toa helatiden oxå så då måste jag vara nära den;-)hihi

ja nog med de nu ska jag ta ett till glas m vatten och sura för attvi inte fick huset och att jag fått uvi...grrr



*vinki vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0