Nytt tv spel

Ja nu sitter jag här en snabbis innan jobbet,ska väl försöka ta tag i disken oxå innan jag ska iväg.

Igår fick vi hem de nya tv spelet till barnen och de vart poppis;-)

Imorgon ska vi på visning av huset som vi vill ha,fast de är ganska dyrt så får se om vi får lån på de.....svårt när jag inte har fast anställning på papper utan bara jobbar alla dagar ändå,men de hjälper ju inte oss de kan ju inte vi bevisa för banken och inte godtar dom a-kassa som fast inkomst heller!!Oh blir så trött på de här...Men om du ska ssöka lägenhet för samma månads kostnad då räcker de med a.kassa som inkomst??+fattar inte att de ska vara så olika,jag men ar om du inte sökter hyran så blir du vräkt! Om du inte sköter lånen så tar banken huset!!De är ju lika så varför ska de inte vara samma vilkor???

jaja skit i de nu men jag tycker att de är så synd:-(


här kommer lite bilder från när dom testade tv spelet ..

image26
En konsentrerad Per

image27
Tv spelet

image28
Konsentrerade grabbar

image29
Dosan





Ja nu ska jag ta tag i disken innan barnen ska iväg till dagis.
Så håller vi tummarna att vi får en tid till banken snart och att dom inte är så omöjliga;-)



Vikt:52,9kg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kolla in min nya blogg där jag ger lite träningstips med mera

2008-03-19 @ 20:57:26
URL: http://traningstips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0