21/5

Ja igår var Per till Stocka skolan med dagis.Dom hade haft jätte kul och fått glass och maränger chokladsås mm(låter som marängswiss) eller hur de stavas;-) sen fick dom såpbubblor med hem oxå och nån indian hatt:-)

Ja för oss föräldrar så kom ju de efterlängtade barnbidraget igår,så då passade jag på att köpa nya kalsonger till Per med blixten på(bilar från pixars) och två nya tröjor till grabbarna gula och fina blir nog snyggt med solbrännan til;-) Jag kan ju aldrig bestäma mig till vem jag ska köpa vad så då fick de bli lika tröjor den här gången:-)

Tänka på att dom ser rätt pigga ut barnen för att vara taget 06.00 på morgonen:-)

image108
Indian Per
image110
Humöret på topp
image111
Pontus talar om vilka de är på tv
image112
Mina älsklingar i sina nya tröjor:-)


Kram

Kommentarer
Postat av: Kattis

Så söta de är!
Per är så lik dig på vissa bilder!

2008-05-21 @ 18:31:52
URL: http://kattiz.se
Postat av: Emsan.

Nämen oh så stora killarna blivit :D växer så det knakar ;) tänk om man vore så pigg kl.6 på morgonen!!? ;) hihi

jättefina tröjor :) blir skitnyggt i sommar till solbrännan som du sa :)

2008-05-21 @ 19:29:41
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0