Helgen!

Ja i fredags var vi och badadebadhuset hela familjen och git och carro.De var super kul och vi hade poolen för oss själva:-) sen efter badet så gick vi såklart till de vanliga stammis stället Jambo;-) där åt jag chicken och curry macka så gott,Per tog en choklad muffins och Pontus mjukglass m strössel.Jag var ju även där och smakade lite.hihhi
Innan vi åkte hem så var vi till godisgruvan och köpte godis för nästan 100kr så den kvällen vart räddad hahah

Lördag.
Då åkte Stefan till Sthlm på nån maskin mässa och Vi gick till Git vid 9.30 och var där hela dan(ute) förrutom när vi gick in och åt kina mat som vi beställt så gott..Vi gick hem vid 19.20 så vi var lite trötta efter att ha varit i solen hela dan.

image113
Pontus
image114
pontus
image115
Pontus äter kina mat
image116
Carro,Git ,Per
image117
Per äter kina mat
image118
per
image119
Syrran
image120
Carolin

Söndag:
Ja då var de morsdag.
Git
och jag började dagen med en promenix runt sjöarna 9km:-) så skönt
Sen gjorde vi oss klara och åkte in till kjelles och köpte blommor till svärmor och min mamma så åkte vi till svärmor och åt smörgåstårta och chips ostbågar bilar så gott så då gick man upp nått kilo;-)haha
Sen åkte vi till min mamma och grattade med blomma hon vart så glad:-)
När vi kom hem var de min tur,jag fick ett ljus och en nyckelring och en välkoms groda:-) tack mina underbara älsklingar:-)

image121
To my loving mom (står de på ljuset) (dålig bild)
image122
Den här nyckelringen fick jag oxå:-) så söt
image123
Den här grodan ska vi ha på bron i huset:-)

Tack för alla fina presenter Älskar er

Nu måste jag rusa till jobbet kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vlken underbar helg :)

2008-05-26 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0