Troll

Ja då har dom haft troll avslutning på dagis.Men själv jobbade jag så jag missade de:-( men barnen hade tyckt att de var jätte roligt:-) Smarta jag hade oxå skickat med kameran med Stefan så jag fick se lite så här kommer lite härliga bilder.

image84
Kolla in svansen:-)
image85
Gulliga trollet kommer och springer.
image86

image87

Mammas go killar i skogen:-)

image88
Pontus har fått en medaljong av trollen i skogen:-)
image89
Gott med korv efter att man letat troll i skogen
image90
Storebror Per var oxå med
image91
Per
image92
Ett av trollen
image93
Ett till troll
image94
Oj vad många troll




ja de var lite bilder från den dagen:-)

kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig dag på dagis :)

2008-05-11 @ 21:37:16
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0