50år

Igår firade vi Åsa på jobbet som fyllde 50år!!  Grattis ,Kan man inte tro jag skulle gissat på 40år.Chefen hade köpt 2st stora prinsses tårtor så gott,själklart så tog jag två bitar;-)haha tror ingen hade förväntat sig nåt annat heller.
PÅ sön åker hon och familjen iväg till Tenniriffa,och vi är inte nååå avundsjuka;-)hehe nä då hoppas dom får de underbart där nere för de hade iaf jag när jag var iväg i jan.

idag är planen att jag ska göra de sista i julpyntet och städa undan efter mig för de är lite rörigt nu.sen ikväll kommer jon,lena m familj och så kommer Carro och ska sova över här.
så de vore ju kul om man var klar med allt då.Bäst jag sätter fart

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0