Besök

Igår kom Kattis och Lisa på besök de var så roligt!!(Ni får gärna komma fler gånger):)
Kattis är räddaren i nöden hon hade med sig några sing star skivor som jag fick låna så vi har lite mer att välja på när vi ska vråla Carola!hahah.
Sen har ju Kattis jobbat för mig oxå den här veckan när jag varit hemma m sjuka barn. de tackar vi för.
Sen var de nog ett uppfriskande besök för idag var Per feberfri!!tack tjejer:)

Nä nu ska jag slita mig från datan och packa duscha fixa lunch och om jag hinner städa lite!!

kram på er alla ha en super rolig helg för de ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

i natt drömde jag att jag jobbade på nyckelpigan igen xD men förskolan hade flyttats och låg liksom i ett stort hyreshus... haha... sjukt konstig dröm :p vissa barn jag hade då fanns liksom kvar!

2008-11-21 @ 11:08:07
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0